חפש בבלוג זה

יום שבת, 30 באוקטובר 2010

השכנה

זוג צעיר התחתן בשעה טובה.
לאחר שלושה חודשים הלכה האישה לבדיקה אצל הרופא והרופא בישר לה שהיא בהריון.
שמחה מאד האישה אך הרופא אמר לה שעד הלידה הוא אוסר עליה לקיים יחסי מין עם בעלה.
האישה חזרה לביתה וסיפרה לבעלה את מה שהרופא אמר לה. הבעל אמר שינסה להחזיק מעמד.
לאחר חודש לא עמד הבעל בדרישת הרופא וביקש מאשתו לקיים איתו יחסים, כמובן שהאישה לא הסכימה.
ראתה האישה שבעלה נורא מדוכא ועצוב קראה לו ואמרה, "בעלי היקר אני יודעת שאתה נורא סובל, קח מאה שקל ולך לנערת ליווי להתפרק."
שמח מאד הבעל לקח מאשתו מאה שקלים אמר לעצמו איזה אישה טובה פתח את הדלת ויצא למדרגות שמח וטוב לב.
כשהגיע לקומה הראשונה ראתה אותו השכנה ושאלה אותו, "למה אתה כל כך שמח?"
סיפר לה הבעל הכול בשמחה.
אמרה לו השכנה, "למה לך לחפש בחוץ נער ליווי תן לי את מאה השקלים ואני אקיים איתך יחסי מין."
הסכים הבחור נתן לה את הכסף נכנס לדירתה חגג עשר דקות סיים וחזר לביתו.
ראתה אותו אשתו נדהמה ושאלה, "מה קרה יקירי חזרת כל כך מהר, מה התחרטת?"
ענה לה הבעל, "ירדתי למטה ראתה אותי השכנה והציע לי במקום לחפש לתת לה את הכסף וכך עשיתי."
אישתו התעצבנה מאוד, "איזו נבלה היא, כשהיא הייתה בהריון אני נתתי לבעלה בחינם…"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה