חפש בבלוג זה

יום שישי, 29 באוקטובר 2010

כשמשעמם לכם

לקרוא עיתון בשפה שאתה לא מבין והגיד:"אני פשוט לא מאמין..."

לדרוך על מסטיק ולקוות שזה לא ידבק לנעל.

להתקשר לאנשים ולהגיד:"את מי אתה צריך?"

ללכת לבית של השכן לדפוק ולהגיד: "תרמנו כבר בעבודה."

להתקשר למשטרה ולהגיד :"רצחו אותי!"

ללכת לסופר סנטר לקחת המון מוצרים ואחרי המחיר להגיד: "אני לא צריך את זה וגם לא את זה וגם לא את זה.."
ולהישאר עם מוצר אחד.

ללכת לסופר סנטר להיכנס עם עגלה ולקנות רק מסטיקים

להתקשר למורה והגיד:" המבחן ממש קשה אפשר לעשות אותו אחר כך".

להזמין פיצה וכשהשליח מגיע להגיד שלא הזמנת,ואתה לא יודע על מה הוא מדבר.


כשמשעמם במעלית...

~תלחצו על כפתור, שחקו אותה כאילו יש לכם זרם חשמלי, תחייכו ותלחצו על עוד...

~תשאלו אנשים על איזה קומה ללחוץ ואז תלחצו על הכפתורים הלא נכונים.

~תפילו עט, תחכו שמישהו ירים ואז תצעקו עליהם: "זה שלי!"

~תעשו מבט מפוחד ,תסתכלו לכל הכיוונים ותשאלו:"מה זה היה?"

~תעמדו ממש קרוב למישהו ותרחרחו אותם.

~כשהדלתות נסגרות תצעקו:"בלי פאניקה!,הם ייפתחו שוב."

~תצעקו:"חיבוק קבוצתי!"

~תנעצו עיניים באחד האנשים ואז תגידו בפחד:"אתה אחד ...מהם!" ותלכו אחורה לאט לאט...

~תחייכו אל כולם ותגידו בשמחה:"אני לובש גרביים חדשות היום!"

~תלחשו לעצמכם:"יש לי פיפי...פיפי...אופס...שיט!"



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה