חפש בבלוג זה

יום ראשון, 21 בנובמבר 2010

בית ספר

1) מורה: "יש לי עיניים בגב"
תלמיד: "אז את כנראה צריכה עוד זוג משקפיים..."

2) מורה: "מה זה פה, שוק?"
תלמיד: 2" אבוקדו ב-10, שטיחים, ארונות..."

3) מורה: "אני רוצה לשמוע את הדממה..."
תלמיד: "אני אישית לא שומע, אז או שאני חירש או שלא יודע מה..."

4) מורה: "להביא לך כוס קפה עם זה?"
תלמיד: "אפשר שוקו במקום קפה"?

5) מורה: "אני את הבגרות שלי כבר עשיתי!!!"
תלמיד: "את בטוחה? זה לא נראה ככה..."

6) מורה: "למה? כובע."
תלמיד: "כובע? חשבתי שאנחנו לומדים חשבון."

7) מורה: "גם אני רוצה ללכת הביתה."
תלמיד: "אז לכי ותני לנו ללכת."

8) מורה: "חכה חכה, אתה תשלם על זה."
תלמיד: "וואלה? בצ`ק או מזומן?"

9) מורה: "מה זה פה? שוק?"
תלמיד: "לא... אבל קרוב."

10) מורה: "הצלצול הוא בשבילי."
תלמיד: "נכון, כדי שתדעי מתי לתת לנו להפסקה!"
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה