חפש בבלוג זה

יום שבת, 27 בנובמבר 2010

הד יקר

הד יקר, מזמן רציתי להתייעץ איתך, אתה יודע על מה? – עלמה…. עלמה…
צדקת הד יקר, פגשתי נערה נאה. – אה… אה…
אך עדיין לא אדע מה שאיפתה. – אתה…. אתה…
אך אמור לי, הד יקר, כיצד היא עושה עצמה יפה כמקודם? – אודם… אודם…
ואומנם מה היא רוצה כשהיא מצטבעת? – טבעת… טבעת…
ומה היא מנסה להשיג בצום וסיגוף? – גוף… גוף…
ומה היא תאמר לי אחרי שנתחתן? – תן… תן…
ומה היא תרצה שאביא לה? – וילה… וילה…
האם היא תכבד את בעלה ותשמע בקולו? – לא… לא…
האם היא תרצה את כל הרגלי לתקן? – כן…. כן…
מה היא תרצה בראותה תכשיט או זהב? – זהב… זהב…
ומה צפוי לאיש כמוני? – עוני… עוני…
ואיך אעמוד בכל הדרישות? – שוט…. שוט…
ומה יהיה גורלי, התוכל לומר? – מר… מר…
וכיצד אחיה ללא נערה? – רע… רע…
ובכן הד יקר, האם כדאי להינשא? – נסה… נסה…
ואיך זה להיות נשוי? – אוי… אוי…
המון תודות לך, הד יקר. אני הולך. – לך… לך…
עם הד כזה, מי צריך יועץ נישואים?!?!

תגובה 1:

  1. שמי, שירה אליהו לאחר 12 שנות נישואים, בעלי ואני רבנו בצורה כזו או אחרת עד שהוא עזב אותי לבסוף ועבר לקליפורניה כדי להיות עם אישה אחרת. הרגשתי שהחיים שלי נגמרו והילדים שלי חשבו שהם לעולם לא יראו את אביהם שוב. ניסיתי להיות חזקה רק כלפי הילדים, אבל לא הצלחתי לשלוט בכאב שייסר את ליבי, הלב שלי התמלא בצער ובכאבים כי באמת הייתי מאוהבת בבעלי. אני חושב עליו כל יום ולילה ותמיד הלוואי שהוא יחזור אליי, הייתי ממש מוטרד והייתי זקוק לעזרה, אז ביקשתי עזרה באינטרנט ונתקלתי באתר שמציע שד"ר אלאבה יוכל לעזור לשעבר שלו לחזור. אז הרגשתי שאני צריך לנסות את זה. פניתי אליו והוא אמר לי מה לעשות. עשיתי את זה ואז הוא עשה לי כישוף אהבה. 48 שעות לאחר מכן בעלי באמת התקשר אלי ואמר לי שהוא מאוד מתגעגע גם לילדים, כל כך מדהים!! אז, אז הוא חזר באותו יום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על טעותו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדים. הנישואים שלנו היו חזקים יותר מבעבר, הכל הודות לד"ר אלאבה. הוא כל כך חזק והחלטתי לשתף את הסיפור שלי באינטרנט שד"ר אלאבה היה אשף אמיתי וחזק. אני תמיד אתפלל שהיא תחיה הרבה זמן לעזור לילדיה בשעת צרה, אם את כאן וצריכה בחזרה אקסית או שבעלך עבר לאישה אחרת, תפסיקי לבכות, צור קשר עם גלגל האיות העוצמתי הזה מיד. הנה כתובת הדוא"ל שלו ליצירת קשר בכתובת: {dralaba3000@gmail.com} או WhatsApp / viber אותו באמצעות איש הקשר שלו למטה +1(425) 477-2744 תודה לך ד"ר אלאבה.

    השבמחק