חפש בבלוג זה

יום שלישי, 23 בנובמבר 2010

קשור

איזה אישה אחת נתקעה עם האוטו בדרך עכשיו כמו כל הישראלים כל הגברים עצרו לה רק בשביל סיבה אחת בקיצור היא ישבה וחיכתה ובנתים איזה 50 איש מטפלים לה באוטו ביחד הם הצליחו לתקן אוטו וחיכו לפרס שבשבילו הם עצרו האישה באה אליהם ואמרה תקשיבו אני לא יכולה לעשות את זה עם כולכם אז זה מה שנעשה אני יסע עם האוטו ואתם תרדפו אחרי מי שישאר אחרון אני יעשה את זה איתו טוב היא התחילה לנסוע מסתכל במראה ורואה את כל סוגי הגברים היה אחד שמן שלא הפסיק להזיע היה אחד ממש רזה שרץ ממש מהר ומאחוריו נכה בכיסא גלגלים שנוסע ממש מהר אחריה עברה 2 ק"מ 20 איש כבר עצרו ממשיכה לסוע יחד עם 30 איש ואותו אחד עם הכיסא גלגלים באטרף מסובב אותם ונוסע ממש מהר עושה 4 ק"מ ועוד 20 ירדו נשארו רק עשרה ובניהם הנכה עם הכסא גלגלים שלא מפסיק לסוע לאט לאט הם התחילו לפול לחמשה גברים לבסוף נשארו רק 3 הנכה הרזה והשמן פתאום השמן נפל ואחרי כמה דקות גם הרזה ונשאר הנכה האישה יצאה מהוטו הסתכלה עליו והייתה המוהמה כל הכבוד היא אמרה כנראה שאתה ממש רוצה את זה טוב אני מוכנה לעשות מה שאתה רוצה הוא אמר לה אני רוצה רק דבר אחד שתסבירי לי משהו מה? היא שאלה אותו
מי זה הבן זונה הזה שקשר אותי לאוטו שלך!!!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה