חפש בבלוג זה

יום שבת, 20 בנובמבר 2010

מדריך האישה למוסך

שוב הרכב עושה קולות של השכנה הזקנה מדירה 12ב'? חורק, משתעל ופולט נוזלים לא ברורים? זה הזמן לקחת אותו למוסך.
את יכולה לנסות את התרגיל הישן ולבקש מאבא, במידה ויסרב (תוך שימוש בתירוצים עלובים כמו פגישת עסקים דחופה או התור שקבע לצנתור) תאלצי ללכת בעצמך ולדחות לשעה את שאלת אהבתו האמיתית ורצונו לעשות הכל כדי שתהיי מאושרת.
מכוון שאנחנו רגילים לטפל בך כשמשפחתך מתנכלת, קיבצנו מספר עצות להתנהלות נכונה במוסך, זאת במידה ותחליטי לוותר על הניסיון הפתטי לנטוש את הרכב בצד הדרך ולקוות שהוא יגנב, מה שיגרום לביטוח להעשיר אותך בדגם חדש.
עשי:
  • קחי את הרכב למוסך. אל תמתיני שיתקע בכביש מהיר, יעלה עשן ויתחמם כמו שאמך מתחממת כשהיא מגלה תמונות עירום שלך ברשת חברתית באינטרנט. הוציאי מדמיונך את החלום המתוק בו את לבושה בשמלת כלה, וגבר מסוקס עוצר בצד הדרך בכדי לעזור לך לברר אם העשן הלבן שיוצא מהפרונט פוגע באוזון, או גרוע מזה, בעור הפנים. סטטיסטית, היחיד שעוצר הוא פקח עם אג'נדה ברורה לגבי כספך ומקומו בקופת העירייה.
  • בהגיעך למוסך השתדלי לתאר למכונאי את הבעיה במדויק והימנעי מתיאורים כמו: "מרגיש לא בסדר", "הוא לא מתנהג אותו הדבר", "הוא מסרב לשתף פעולה" – זכרי, לא נשאלת לגבי מה מצב הזוגיות, המכונאי רק רוצה לסיים עם הרכב שלך ולעבור לדברים חשובים יותר, כמו שיזוף החריץ.
  • בקשי הצעת מחיר טרם תחילת העבודה, ואל תתבלבלי ממונחים מכאניים מסובכים שייתכן וגורמים לבעיה שפתרונה יעלה לך חצי מירושתך העתידית. לרוב זו שיטת ההפחדה של המוסכניקים ודרכם לגרום לך לשלוף את כרטיס האשראי ולחלק ל-36 תשלומים.
  • דרשי "שטיפה במכונה" לרכב, במידה והוא עבר אוברול. ברוב המוסכים זו זכותך, ובינינו, אין שום דרך שבן אנוש יצליח לנקות את הכתמים שהשארת, זו עבודה למקצוענים (או לחוקרי מז"פ, במידה ואת נוהגת בוואן כחולה).
  • למען השם, תגיעי למוסך בנעלים סגורות. את לא רוצה שכתמי גריז שמנוניים ידבקו אליך כמו צלוליטיס ויסרבו להיעלם כמו שחור מתחת לעיניים. ובין כה, שאחרי שיצפו בניסיונותיך לחנות את הרכב, תאלצי לחשוף קצת יותר משתי רגלים לבנות כדי להרשים את החבר'ה.
אל תעשי:
  • גוונים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה