חפש בבלוג זה

יום שישי, 3 בדצמבר 2010

משטים שכתובים על אריזות

משפטים דביליים שכתובים על אריזות:
1. על מייבש שיער של חברת SEARS:
"לא להשתמש בזמן השינה" (חבל, רק אז יש לי זמן לסדר את השיער)
2. על חבילת חטיפי תירס:
"אתה יכול להיות זוכה!!! שום קניה לא נדרשת!!! פרטים בתוך השקית" (מסתבר שזהו מבצע מיוחד לגנבים)
3. על סבון רחצה של חברת DIAL:
"להשתמש כמו בסבון רגיל" (שזה אומר איך בדיוק?!?)
4. על ארוחה קפואה של SWANSON:
"הצעת הגשה – מופשר" (אבל זו "רק" המלצה)
5. על תחתית האריזה של קינוח 'טירמיסו' של חברת TESCO:
"נא לא להפוך" (אופס…! מאוחר מידי)
6. על פודינג של MARKS & SPENCER:
"המוצר יהיה חם לאחר החימום" (וואלה?!? באמא שלכם?!?)
7. על אריזת מגהץ בגדים של ROWENTA:
"לא לגהץ בגדים על הגוף" (אבל זה יחסוך לי הרבה זמן, לא?!?)
8. על תרופה נגד שיעול לילדים של חברת BOOTS:
"נא לא לנהוג או להפעיל ציוד מכאני כבד לאחר השימוש" (כן,בני החמש תמיד אוהבים לצאת אחרי שהם לוקחים את הכדורים לסיבוב ב D-9.)
9. על טבליות שינה של חברת NYTOL:
"אזהרה – עלול לגרום לנמנום" (אני מאוד מקווה)
10. על אורות חג המולד של חברת NAZAKATO:
"לשימוש בתוך או מחוץ לבית בלבד" (איי איזה באסה רציתי לתלות אותם על הירח…)
11. על מעבד מזון של ARAKI:
"לא להשתמש עבור השימוש האחר" (אני חייב לציין, עכשיו אני סקרן)
12. על חבילת בוטנים של SAINSBURY:
"אזהרה – מכיל בוטנים" (מבזק חדשות דחוף!!!)
13. על חבילת בוטנים של חברת הטיסה AMERICAN AIRLINES:
"הוראות שימוש: פתח את האריזה, אכול את הבוטנים" (אהה ,תודה לא ידעתי חשבתי לאכול עם השקית…)
14. על תחפושת 'סופרמן' שיוצרה בטייוואן:
"לבישת מוצר זה לא מאפשרת לך לעוף" (לא?!?! איזה באסה, ואני כבר חשבתי…)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה