חפש בבלוג זה

יום שישי, 3 בדצמבר 2010

שיחות עם תמיכה טכנית

להלן סיפורים אמיתיים שנלקחו מאגף התמיכה הטכנית בחברת נטויז`ן בשיחות בין הלקוח לבין התומך ( support ‏):
תומך: "איזה מחשב יש לך?"
לקוח: "לבן…"
תומך: "תלחץ בבקשה על אייקון `המחשב שלי` בצד שמאל של המסך."
לקוח: "שמאל שלי או שלך?"
תומך: "שלום, במה אפשר לעזור לך?"
לקוח: ,שלום, אני לא מצליח להדפיס."
תומך: "אוקיי, תלחץ בבקשה על ` START ‏`…"
לקוח: "תשמע חבוב – אל תתחיל איתי עם שפה טכנית – אני לא ביל גייטס!!!"
לקוח: "שלום, אני לא מצליח להדפיס. כל פעם שאני מנסה אני מקבל הודעה `לא מוצא את המדפסת`. אני אפילו כבר שמתי את המדפסת מול המסך – אבל הוא עדיין אומר שהוא לא מוצא אותה…"
לקוח: "יש לי בעיה עם הדפסה בצבע אדום."
תומך: "יש לך מדפסת צבעונית?"
לקוח: "אהההה… תודה."
תומך: "ומה יש לך עכשיו על המסך?"
לקוח: "דובי שהחבר שלי קנה לי בסופר…"
תומך: "תלחץ בבקשה על אף-שמונה."
לקוח: "לא עובד."
תומך: "בוא נעבור על זה שוב. מה עשית?"
לקוח: "לחצתי על אף, שמונה פעמים כמו שביקשת אבל שום דבר לא קרה…"
תומך: "אתה בטוח שאתה משתמש בסיסמא נכונה?"
לקוח: "כן, בטוח. ראיתי את אחד החברה פה מצליח להתחבר איתה."
תומך: "אתה יכול לתת לי אותה כדי שאני אנסה להתחבר?"
לקוח: "כן – 5 כוכביות…"
תומך: "באיזה אנטי וירוס אתה משתמש?"
לקוח: "נטסקייפ."
תומך: "זה לא תוכנת אנטי וירוס…"
לקוח: "סליחה, התכוונתי אינטרנט אקספלורר…"
לקוח: "יש לי בעיה עם המחשב, חבר שלי התקין פה שומר מסך אבל כל פעם שאני מזיז את העכבר הוא נעלם!"
תומך: "תמיכה מיקרוסופט שלום, במה אפשר לעזור?"
לקוח: "ערב טוב, אני מחכה לכם כבר למעלה מארבע שעות. תוכל לומר לי כמה זמן יקח עד שתוכלו לעזור לי?"
תומך: "אה.. סליחה, אני לא מבין… מה הבעיה?"
לקוח: "עבדתי בוורד ולחצתי על כפתור העזרה לפני יותר מארבע שעות. אפשר לדעת מתי מישהו יצור איתי קשר סוף סוף?"
תומך: "במה אפשר לעזור לך?"
לקוח: "אני כותב את האימייל הראשון שלי."
תומך: "אוקיי, ומה הבעיה?"
לקוח: "בכתובת מופיעה האות a ‏. את זה אני יודע לכתוב – אבל איך אני מקיף אותה בעיגול???"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה