חפש בבלוג זה

יום שישי, 3 בדצמבר 2010

מכתבים

אמא נכנסת לחדר של הבת שלה ורואה מכתב סגור על המיטה המיועד אליה. עם תחושה לא טובה היא פותחת את המכתב וקוראת:
אמא היקרה,
מצטערת להודיע לך על זה בצורה הזאת אבל עזבתי את הבית והצטרפתי לחבר שלי ואנו עוברים לגור ביחד, ממש התאהבתי בכל התכשיטי הפירסינג שלו ובכתובת הקעקע ובאופנוע הגדול שלו.
אני בהריון ואחמד אמר לי שאנחנו נהיה מאוד שמחים בבקתה שלו ביער לא רחוק מההורים שלו.
הוא רוצה עוד הרבה ילדים ממני וזה אחד החלומות שלי.
למדתי שמריחואנה לא מזיקה ואנחנו נגדל ליד הבקתה שלו גם בשבילנו וגם בשביל החברים שלו והם יתנו לנו בתמורה את הקוקאין והאקסטזי שאנחנו צריכים.
בינתיים אנחנו מתפללים שימצאו תרופה לאיידס כדי שאחמד ירגיש טוב יותר, מגיע לו.
אל תדאגי אמא אני כבר בת 15 ואני יודעת איך לדאוג לעצמי.
אחרי הלידה אני אבוא לבקר פעם בחודש כדי שתכירי מעט את הנכד שלך.
נ.ב
אמא כל זה לא נכון, אני אצל הבת של השכנה.
רק רצתי להראות לך שיש דברים יותר גרועים בחיים מהתעודה שלי שנמצאת במגירה של השולחן…
אני אוהבת אותך,
תתקשרי להודיע מתי זה בטוח שאני אחזור הביתה.
לאחר מספר ימים הילדה חוזרת לבית ריק. בכניסה היא רואה מכתב תשובה מאביה:
בתי היקרה,
אמא שלך קראה את מכתבך.

היא קיבלה מיד התקף לב ונאלצנו לאשפז אותה. התרופות מחזיקות אותה בחיים בינתיים.
דיברתי עם עורך הדין שלי והסברתי לו מה קרה. הוא ייעץ לי לגרש אותך מהבית ולנשל אותך מהכל. לכן מבחינתנו אינך הבת שלנו יותר ומחקנו אותך מהצוואה.

זרקנו את כל הבגדים שלך והחדר שלך הפך למחסן. החלפנו את המנעול בדלת הכניסה, לכן תצטרכי למצוא איפה לגור.
אל תנסי להשתמש בכרטיס האשראי שברשותך, הוא בוטל. כמו כן רוקנו את חשבון הבנק שפתחנו עבורך. הכסף ישמש
אותנו לטיפול באמא שלך.

אל תנסי להתקשר לבקש כסף ובכל מקרה ביטלנו גם את הקו הסלולארי שלך. כל התקליטורים, התמונות והספרים שלך
נתרמו לילדים במשפחות עניות.

אני מקווה שתצליחי למצוא עבודה, כי יותר לא נשלם עבורך שום דבר. אם לא תוכלי למצוא עבודה, תוכלי לפנות למישהו בשם בבר. איני יודע בדיוק מה עיסוקיו, אך כשהראיתי לו את התמונה שלך הוא אמר שלבחורה יפה כמוך הוא יכול למצוא תעסוקה רבה ותוכלי גם להרוויח לא מעט וגם להכיר הרבה גברים.

אני מקווה שתהיי מאושרת בחייך החדשים.
האיש שנהגת לכנות אבא.

נ.ב
בתי היקרה, זה היה סתם…
אמא שלך יושבת לידי והיא לגמרי בריאה.

רציתי רק להראות לך שיש דברים גרועים יותר מאשר להיות מרותקת למשך החודשיים הבאים ללא טלוויזיה בגלל גיליון הציונים והבדיחה הקטנה שלך.
אביך האוהב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה